زمان معرفی گلکسی نوت 9 اعلام شد

زمان معرفی گلکسی نوت 9 اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق گزارش ها، سامسونگ جدید ترین گوشی سری نوت خود یعنی گلکسی نوت 9 را اواخر ماه جولای (اوایل مرداد ماه) به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

طبق آمار های منتشر شده، پرچمداران فعلی سامسونگ (گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس) از زمان عرضه‌شان تنها یک میلیون نسخه فروش رفته اند که این آمار انتظارات این شرکت کره ای را برآورده نکرده است؛ به همین منظور سامسونگ گلکسی نوت 9 را زود تر زمانی که انتظار میرفت معرفی خواهد کرد تا فروش اندک پرچمداران فعلی خود را جبران کند.

در صورتی که سامسونگ، گلکسی نوت 9 را در اواخر ماه جولای معرفی کند، این محصول یک ماه زودتر از زمان انتظار رونمایی خواهد شد که انتظار میرود تا با رونمایی از این محصول در جولای، نوت 9 در نیمه ماه آگوست به فروش برسد. از دیگر دلایلی که می توان برای معرفی زود هنگام نوت 9 نام برد، این موضوع است که سامسونگ پرچمداران سری اس (گلکسی اس 10، گلکسی X) را نیز زودتر از زمان موعود روانه بازار کند تا زودتر از گوشی های جدید اپل مورد توجه قرار گیرد.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

4 نظر

حسن  ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۳:۳۲

هرچی هست اصلا قیمت خوبی نخواهد داشت

فرامرز  ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۳:۵۳

حیف پول که بخوای بدی بابت سامسونگ کلا اندروید مزخرفه

رضا  ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۴:۳۴

سلام دوستان ، به نظرتون ارزش خرید داره نوت ۹ تا واسش صبر کنیم نسبت به قیمتش تو آینده نزدیک ...

بهروز  ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵:۳۷

بر اساس نتایج منتشر شده در Geekbench، گلکسی نوت 9 از سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 استفاده می‌کند. در این آزمایش گلکسی نوت 9 توانسته در قسمت چند هسته ای امتیاز 8806 و در قسمت تک هسته ای امتیاز 2190 را کسب کند. این اعداد برای گلکسی اس 9 پلاس این شرکت با همین پردازنده به ترتیب 8420 و 2390 بوده است. این اعداد برای گلکسی اس 9 با پردازنده اگزینوس 9810 به ترتیب 8894 و 3648 بودند.