گوشی جدید و پرچم دار Mi 8 شیائومی با قیمت حدودی 400 یورو به بازار خواهد آمد

گوشی جدید و پرچم دار Mi 8 شیائومی با قیمت حدودی 400 یورو به بازار خواهد آمد

شیائومی امسال هشتمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و قرار است به همین مناسبت از پرچمدار جدید خود یعنی می 8 رونمایی کند

البته قرار بود امسال می 7 معرفی شود، اما شیائومی از این مدل صرفنظر کرد وگوشی می 8 را برای امسال برگزید. اما امروز اطلاعات جدیدی به دست آمده که نشان می دهد مدل مجهز به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت تقریبی 440 دلار و مدل مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی با قیمت حدود 500 دلار عرضه خواهد شد.

با توجه به تصاویر و اطلاعات فاش شده، این گوشی به نمایشگر 6.01 اینچی، سیستم تشخیص چهره 3D Face (مشابه با قابلیت Face ID آیفون ایکس) و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد بود. شیائومی قطعا در این گوشی از دوربین دوگانه و فناوری هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد که می تواند 200 صحنه مختلف را از هم تشخیص و تمییز دهد.

همچنین، 12 حالت پرتره نیز در این گوشی تعبیه شده است. برخی منابع خبری نیز ادعا کرده اند می 8 به سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش مجهز خواهد بود. شیائومی احتمالا در تاریخ 13 می از و در کشور چین از این گوشی رونمایی خواهد کرد

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

3 نظر

حسن زاده  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۴:۲۳

سرعتش خیلی خوب بود. کلا تو بیومتریک ها اثرانگشت رو بیشتر دوس دارم، رادست ، بدون ایجاد بردگی و ایجاد سخت افزار اضافه و شلوغ کننده. تنها خوبی تشخیص چهره اون حالته که تا صورتت رو نبینه محتوا ناتیف ها رو نشون نمیده که باید بگم همیشه هم کاربرد نداره ولی خوبه.

المیرا  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۴:۴۵

ببینیم می۸ چقدر قیمت میذاره؟ ۸۰۰ دلار؟! احتمالا می۷ هم میده و می۸ به تعداد محدود تولید میشه

داریوش  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۱۵:۰۸

هواوی و شیاومی شرکتهای قابل تحسین هستند، چند وقت دیگه اپل هم میاد همین کارو میکنه سامسونگ هم همینطور بعد شیاومی تمام زحماتش ازبین میره!