نتایج بنچمارک اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ منتشر شد

نتایج بنچمارک اچ تی سی یو ۱۲ پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ منتشر شد

پرچمدار آینده HTC طبق اعلام این کمپانی امروز به صورت رسمی معرفی خواهد شد، اما تقریباً هیچ نکته مبهمی دیگر در خصوص این گوشی وجود ندارد. از عکس و مشخصات گرفته تا بنچمارک و قیمت، تقریباً همه چیز درباره این گوشی در هفته های اخیر به شکل عجیبی توسط افشاگران و حتی خود HTC لو رفته است. به عنوان نمونه روز گذشته کمپانی تایوانی اشتباهاً و به صورت تصادفی صفحه ای که به U12+ اختصاص یافته را در وب سایت خود، منتشر کرد.

تا امروز رندرها زیادی از این گوشی منتشر شده بود، حتی تجربه کار با آن نیز در ویدئویی لو رفته بود، مشخصات U12+ هم که به طور نسبتاً کاملی معلوم شده بود، اما اطلاعاتی از بنچمارک این گوشی در دسترس نبود. در نهایت شب گذشته نتایج آزمون این گوشی در Geekbench منتشر شد و شما می توانید آن را در تصویر پایین مشاهده بفرمایید.

طبق اطلاعات بنچمارک یو12 پلاس دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 کوالکام است. این تراشه با 4 گیگابایت حافظه رم همراه شده است که به کاربر قدرت پردازش بالایی را پیشنهاد خواهد داد. U12+ در آزمون تک هسته ای امتیاز 2407 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 8894 را کسب کرده است. یو12+ با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو در درون جعبه عرضه خواهد شد.

انتظار میرود که پرچمدار آینده HTC که به قصد رقابت با گلکسی اس9 پلاس سامسونگ عرضه خواهد شد؛ دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2880x1440 پیکسل و با نسبت ابعاد 18:9 و بدون بریدگی بالای نمایشگر باشد. میزان حافظه داخلی این گوشی هم 64 -256 گیگابایت خواهد بود، در حالیکه انتظار میرود دوربین دوگانه عقب این گوشی دارای سنسورهای 12 + 16 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه سلفی آن دارای سنسورهای 8 مگاپیکسلی باشد.  

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

4 نظر

رامبد  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۴:۲۴

از نظر بنده این یه محصول با کیفیت و پرچمداره و اینکه مملکت ما از همه جداست و قیمتش واسه ما زیاد میشه مشکل اونا نیست!

سید مصطفی  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۴:۵۷

تنها ایرادی که داره قیمت و جای فلش هست

داریوش  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۵:۲۷

چجوری همچین قیمتی داده اخه با صفحه lcd الان همه پرچمدارا بجز الجی همشون صفحه اولد دارن بعد اچ تی سی چی با خودش فک کرده ک ۹۲۰دلار قیمت گذاشته؟؟؟

قرداشی  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۶:۱۶

فک نمیکنم به اندازه یو11 تو زمان خودش خوب باشه