بیکسبی 2.0 برای گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ تائید شد

بیکسبی 2.0 برای گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ تائید شد

با داغ شدن بازار دستیارهای هوشمند و توجه ویژه ی شرکت ها به این موضوع، سال گذشته سامسونگ نیز اقدام به معرفی دستیار دیجیتالی اختصاصی خود با نام بیکسبی کرد و گلکسی اس 8 اولین گوشی سامسونگ بود که به بیکسبی مجهز شد و سامسونگ حتی دکمه سخت افزاری اختصاصی هم برای اجرای بیکسبی در نظر گرفت. در حالی که اندروید خود دارای دستیار هوشمند گوگل اسیستنت است، سامسونگ تصمیم گرفت دستیاری انحصاری را توسعه دهد که در قدم اول نتوانست کاربران را راضی کند. اما همان طور که انتظار میرفت توسعه بیکسبی ادامه خواهد داشت. این موضوع اکنون توسط Gray G.Lee، رئیس بخش هوش مصنوعی سامسونگ تائید شده است و تلفن پرچمدار بعدی سامسونگ به Bixby 2.0 مجهز خواهد بود. Lee این موضوع را روز گذشته در مصاحبه ای با Korea Herald عنوان کرده است.

بیکسبی 2.0 نسخه ی جدید و بهبود یافته ی دستیار هوشمند سامسونگ خواهد بود که انتظار انتشار آن برای سال جاری را داشتیم. با توجه به صحبت عنوان شده از سوی رئیس هوش مصنوعی سامسونگ، انتظار میرود که بیکسبی 2.0 اولین بار روی گلکسی نوت 9، پرچمدار بعدی سامسونگ نصب شود. این پرچمدار احتمالا در برلین و در نمایشگاه IFA 2018 که در ماه سپتامبر برگزار میشود، به طور رسمی رونمایی شود. در واقع این موضوع قطعی به نظر میرسد مگر اینکه سامسونگ در این بین پرچمداری را به شکلی غافل گیر کننده معرفی کند که احتمال این اتفاق ناچیز است.

در حالی که ممکن است سامسونگ کمی زودتر از معرفی پرچمدار خود بیکسبی 2.0 را معرفی کند، احتمالا غول کره ای نیز مانند رقبای خود این کار را همزمان با معرفی پرچمدار جدید خود انجام خواهد داد تا ویژگی های جدید دستیار هوشمند خود را بر روی دستگاه جدیدش به نمایش بگذارد. گفته میشود که بیکسبی 2.0 زبان ها را به شکلی طبیعی تر پردازش خواهد کرد و در حالی که قدرت شنوایی بیشتری خواهد داشت، پاسخ ها را در مدت زمان کمتری ارائه خواهد داد. سامسونگ برای توسعه ی سریعتر بیکسبی بسیار جدی است و قصد دارد هزار مهندس هوش مصنوعی را به استخدام در بیاورد تا به بخش هوش مصنوعی شرکت یاری برسانند و همچنین این کمپانی قصد دارد تا سال 2020 همه دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیا ساخت خود را به بیکسبی مجهز کند.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...