به روز رسانی دوربین نوکیا ۸ با تغییرات اساسی در الگوریتم تصویربرداری به زودی از راه می رسد

به روز رسانی دوربین نوکیا ۸ با تغییرات اساسی در الگوریتم تصویربرداری به زودی از راه می رسد

نوکیا ۸ اولین پرچمدار اندرویدی شرکت نوکیا است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. این گوشی با سخت افزار کاملا قدرتمند و بدنه ای مستحکم و زیبا مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت، ولی دارندگان این گوشی از نرم افزار در نظر گرفته شده برای دوربین آن گلایه داشتند. در کنگره جهانی موبایل امسال که گوشی های نوکیا ۶٫۱، ۷ پلاس و ۸ سیروکو معرفی شد، اچ ام دی از نرم افزار جدید دوربین خود با نام نوکیا کمرا پرو پرده برداری کرد و اعلام کرد که این اپلیکیشن در کنار دستگاه های جدید، برای گوشی های قبلی این شرکت که به لنز زایس مجهز هستند نیز عرضه خواهد شد. اکنون خبر خوب این است که کاربران نوکیا ۸ به زودی یک به روز رسانی مهم دوربین دریافت خواهند کرد.

به نظر می رسد اچ ام دی در این مدت بیکار نبوده و روی به روز رسانی دوربین برای نوکیا ۸ که باید شامل اپلیکیشن نوکیا پرو نیز باشد، کار می کرده است. نوکیا ۷ نیز همین چند روز قبل به روز رسانی جدیدی دریافت کرد که شامل این اپلیکیشن دوربین جدید بود.

یوهو سارویکاس باز هم خبر خوشی آورده و در حساب توییتر خود در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده “آیا شما عقیده دارید که نوکیا ۸ نیاز به یک به روز رسانی برای دوربین دارد؟”، اعلام کرده است که آنها کلیه چارچوب تصویربرداری را اصلاح کرده اند و برای این که همه چیز به بهترین شکل انجام بگیرد، کار کمی بیشتر از حد انتظار طول کشیده است. طبق گفته او، وضعیت اکنون خوب است و به زودی این به روز رسانی منتشر خواهد شد.

ما نیاز داریم کل چارچوب تصویربرداری را به طور اساسی اصلاح کنیم. ما ماه ها روی آن کار کرده ایم. این موضوع بیشتر از چیزی که من پیش بینی کرده بودم طول کشید ولی اکنون خوب به نظر می رسد. ما خیلی زودی به روز رسانی خواهیم کرد.

— Juho Sarvikas (@sarvikas) May 16, 2018

در زیر صحبت یوهو سارویکاس، بسیاری از مردم درخواست اعلام تاریخ دقیق انتشار این به روز رسانی را کرده اند، ولی ما می دانیم که بعید است آنها تاریخ دقیقی را از پیش مشخص کنند. مطمئنا این خبر برای دارندگان گوشی نوکیا ۸ بسیار خوشحال کننده است، چرا که آنها می توانند منتظر تغییرات اساسی در دوربین دستگاه خود باشند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پرچمدار در بخش دوربین چه پیشرفت هایی خواهد داشت و آیا می تواند به رقیبی جدی برای سایر پرچمداران تبدیل شود.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...