شیائومی Mi 8 از سیستم شناسایی چهره مشابه آیفون X بهره می برد

شیائومی Mi 8 از سیستم شناسایی چهره مشابه آیفون X بهره می برد

به نظر می رسد شیائومی قصد دارد گوشی شیائومی Mi 8 را جایگزین می 7 کند. امروز گزارشی در رابطه با این دستگاه منتشر شده است.

شیائومی در اواخر ماه جاری میلادی از پرچمدار آینده خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. در حالی که شایعات در گذشته از می 7 به عنوان پرچمدار آینده این برند یاد می کردند، به نظر می رسد از گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی شود.

برخی منابع به این موضوع اشاره می کنند که شیائومی از می 7 و می 8 به صورت همزمان رونمایی می کند با این تفاوت که شیائومی Mi 8 از امکانات بالاتری بهره می برد. بر اساس گزارش هایی که تا به امروز منتشر شده پرچمدار بعدی این برند چینی به برش نمایشگر مجهز می شود.

در حال حاضر بسیاری از اسمارت فون های اندرویدی بازار مانند هواوی P20 و ال جی G7 ThinQ از برش نمایشگر بهره می برند. گزارش ها به استفاده از سیستم شناسایی سه بعدی چهره مشابه آیفون X در شیائومی Mi 8 اشاره می کنند . در تصویری که از این دستگاه منتشر شده می توان به شباهت این فناوری با تکنولوژی مورد استفاده در پرچمدار اپل پی برد.

سیستم شناسایی سه بعدی چهره آیفون ایکس در مقایسه با نمونه های دیگر عملکرد دقیق تری دارد، بنابراین می توان از آن برای پرداخت های موبایلی نیز استفاده کرد.

شیائومی Mi 8 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز مجهز می شود. این چیپست با لیتوگرافی 10 نانومتری LPP و معماری Kyro 385 توسعه یافته است. انتظار می رود این دستگاه در بالاترین نسخه دارای 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X باشد. شیائومی برای این محصول خود حافظه داخلی با فناوری UFS 2.1 در نظر می گیرد.

در صورتی که گزارش های گذشته صحت داشته باشند این دستگاه به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر مشابه ویوو X21 UD مجهز می شود. برای آشنایی کامل با این گوشی هوشمند باید تا معرفی آن صبر کنیم.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...