کاهش قیمت G7 ThinQ، آخرین راهکار ال جی برای جذب خریداران

کاهش قیمت G7 ThinQ، آخرین راهکار ال جی برای جذب خریداران

چند هفته‌ی پیش پرچمدار جدید ال جی معرفی شد اما در آن زمان این شرکت اعلام نمود که هنوز قیمت مشخصی برای این موبایل در نظر نگرفته است. حال یک خرده فروش انگلیسی شروع به ثبت سفارش برای خرید این گوشی کرده و قیمت پایین ال جی G7 ThinQ لو رفته است.

موبایل یاد شده با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در دو رنگ مشکی آرورا و طوسی پلاتینیومی عرضه خواهد شد. کاربران  در صورت خرید هر یک از این دو، بسته به کشورشان مجبور خواهند بود نرخی میان ۶۷۰ یا ۸۰۵ دلار را پرداخت کنند. البته این قیمت بستگی به کشور محل سکونت کاربر و نرخ تبدیل دلار نیز بستگی دارد با این حال هزینه‌ی تمام شده برای این موبایل از نرخ تخمین زده شده توسط کارشناسان که ۸۴۹ دلار بود، به مراتب کمتر است. این در حالی است که پرچمدار فعلی سونی بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و آیفون 10 نیز با نرخ ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود.

ال جی G7 ThinQ از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد که یک بریدگی در بالای نمایشگرش به چشم‌ می‌خورد. یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ نیز در آن جا خوش کرده است. جی ۷ سیستم دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد، از استاندارد IP68 بهره برده و به همین جهت در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی G7 ThinQ احتمالاً یکی از ویژگی های نه چندان تحسین برانگیز آن به شمار می‌رود که از دو موبایل G6 و V30 هم کمتر است. نسخه‌ی دیگری هم از این موبایل قرار است به بازار بیاید که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره ببرد اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است. با این حال به نظر می‌رسد کمپانی یاد شده تحت تاثیر ادعای بسیاری از کارشناسان که به توانایی آنها برای رقابت با بهترین ها باور ندارند، قصد دارد از طریق قیمت پایین ال جی G7 ThinQ کاربران را به خرید پرچمدارش راضی کند.

نویسنده مطلب: وی مایند

وی مایند

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...